Kraj

Piotr Bieńko, commercial director, opuści Universal McCann

Piotr Bieńko, commercial director w domu mediowym Universal McCann, rozstaje się z agencją. Pracował w niej przez blisko rok, koordynując...

Piotr Bieńko, commercial director w domu mediowym Universal McCann, rozstaje się z agencją. Pracował w niej przez blisko rok, koordynując zakup mediów i negocjacje. Bieńko przed przejściem do Universala pracował w domu mediowym MPG, gdzie łączył funkcje TV directora i group accout directora. Był też związany ze Starcomem oraz Biurem Reklamy Telewizji Polskiej.

W Universal McCann wskutek jego odejścia następują dwa awanse wewnętrzne – Piotr Borusiewicz, dotychczas strategic TV buying director, awansuje na TV directora, natomiast Dariusz Sachajko, dotychczas print director, obejmuje stanowisko commercial directora.

Piotr Bieńko nie zdradza dalszych planów zawodowych. Wiadomo jedynie, że będzie uczestniczył w nowym projekcie powstającym na polskim rynku mediów. (JN)