Kraj

Ponad 100 tys. osób obejrzało spot Heyah w YouTube

Najnowsza kampania zrealizowana przez agencję G7 dla PTC Era, marki Heyah, bije rekordy popularności w serwisie YouTube.com. Przez tydzień spot...

Najnowsza kampania zrealizowana przez agencję G7 dla PTC Era, marki Heyah, bije rekordy popularności w serwisie YouTube.com. Przez tydzień spot ten obejrzało ponad 100 tys. widzów.

Celem kampanii jest poinformowanie obecnych i potencjalnych klientów Heyah o nowej, atrakcyjnej ofercie (darmowe SMS i połączenia za 29 gr/min do Heyah). W spocie bardzo angielski pies uczy kota języka angielskiego. Kot ma wymówić słowo “through”, ale uparcie wymawia je jako “sru”.

Kampania obejmuje wszystkie główne stacje telewizyjne, radio i internet. Wystartowała na początku czerwca, termin zakończenia nie został określony. Produkcją zajęło się Platige Image, planowaniem i zakupem mediów – Starcom. (AMS)