Zagranica

Mark Cranmer nowym CEO w Isobarze

Mark Cranmer objął stanowisko chief executive officera w Isobarze - sieci interaktywnej komunikacji full service, której częścią w Polsce jest...

Mark Cranmer objął stanowisko chief executive officera w Isobarze – sieci interaktywnej komunikacji full service, której częścią w Polsce jest również agencja komunikacji i marketingu zintegrowanego Hypermedia.

Mark Cranmer zastąpił na tym stanowisku Nigela Morrisa, który od maja piastuje stanowisko chief executive officera w Aegis Media w Ameryce Północnej.

Cranmer ma ponad 30-letnie doświadczenie w budowaniu agencji i zarządzaniu pracą w agencjach reklamowych, a także w domach mediowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w takich agencjach, jak: Bates, JWT, Leo Burnett czy Howard Spink. Był również współzałożycielem kreatywnej agencji z obszaru digital o nazwie Dare. Do 2006 r. pełnił funkcję CEO w Starcom MediaVest EMEA oraz board directora w Publicis Groupe Media. W latach 2006-2007 piastował stanowisko CEO w firmie Research International. Do maja br. był prezesem firmy Online Measurement. (AMS na podst. Hypermedia)