M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

W drugiej połowie br. Gerber wystartuje z kampanią wizerunkową

Serwis Dzienny | 16 czerwca 2009, 06:45

Nestle Nutrition silnie wesprze w drugiej połowie br. markę Gerber. Planowana jest dla niej kampania wizerunkowa wykorzystująca prasę i telewizję....

Nestle Nutrition silnie wesprze w drugiej połowie br. markę Gerber. Planowana jest dla niej kampania wizerunkowa wykorzystująca prasę i telewizję. Marketer nie podaje szczegółów planowanych działań.

Jednocześnie w ramach kampanii dla nowo wprowadzonej linii Gerber Bio (DS "MMP" z 15 czerwca br.) prowadzonej dotychczas w prasie (m.in.: tytuły parentingowe, "Claudia", "Olivia", "Przyjaciółka", "Pani Domu", "Pani" oraz "Naj") odpowiedzialna za kreację agencja Publicis przygotowuje jej internetową odsłonę.

Działania dla linii Bio obejmują także promocję w miejscu sprzedaży - za kreację materiałów odpowiada agencja Delikatessen z Niemiec. Jednocześnie ta sama agencja przygotowała nowy design opakowań marki Gerber uwzględniający m.in.: zmodyfikowane logo nawiązujące do daty powstania marki, kompas żywieniowy, ikony dla poszczególnych kategorii produktów. (DD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,