Kraj

Lotos ma nowe logo; wprowadza markę Quazar

Grupa Lotos wprowadziła nowe logo marki Lotos dla kategorii olejowej. Wykorzystuje je wprowadzona właśnie do sprzedaży linia olejów silnikowych Lotos...

Grupa Lotos wprowadziła nowe logo marki Lotos dla kategorii olejowej. Wykorzystuje je wprowadzona właśnie do sprzedaży linia olejów silnikowych Lotos Quazar.

Nowy znak jest podstawowym elementem identyfikacji wizualnej związanej z marką olejową. Nowa identyfikacja wyraża również strategię marki olejowej Lotos. – Zmianie logo Lotos w kategorii olejowej będzie towarzyszyć zmiana identyfikacji wizualnej na poziomie komunikacji – mówi Katarzyna Janicka, szefowa biura strategii komunikacji Lotos Oil.

Logo marki w kategorii olejowej składa się z sygnetu, logotypu (znak marki korporacyjnej) wpisanego w tarczę symbolizującą obrót, ruch, dynamikę. Taka konstrukcja logo oraz jego graficzna przestrzenna forma podkreślają nowoczesny charakter marki.

Nowe logo marki olejowej Lotos wyraża kluczowe wartości marki – ekspercki charakter – oraz pasję tworzenia innowacyjnych i nowoczesnych produktów. Stanowi ono też konsekwencję działań prowadzonych od roku 2007 związanych z odświeżeniem wizerunku całej marki Lotos. W czerwcu do sprzedaży trafiła też gama syntetycznych olejów silnikowych Lotos Quazar.

Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest agencja Monobrand. Logo dla Lotosu opracowała agencja Yellow Group, a dla oleju Lotos Quazar – Brand Nature Access. (BG)