Grupa Lotos wprowadziła nowe logo marki Lotos dla kategorii olejowej. Wykorzystuje je wprowadzona właśnie do sprzedaży linia olejów silnikowych Lotos Quazar.
Nowy znak jest podstawowym elementem identyfikacji wizualnej związanej z marką olejową. Nowa identyfikacja wyraża również strategię marki olejowej Lotos. – Zmianie logo Lotos w kategorii olejowej będzie towarzyszyć zmiana identyfikacji wizualnej na poziomie komunikacji – mówi Katarzyna Janicka, szefowa biura strategii komunikacji Lotos Oil.
Logo marki w kategorii olejowej składa się z sygnetu, logotypu (znak marki korporacyjnej) wpisanego w tarczę symbolizującą obrót, ruch, dynamikę. Taka konstrukcja logo oraz jego graficzna przestrzenna forma podkreślają nowoczesny charakter marki.
Nowe logo marki olejowej Lotos wyraża kluczowe wartości marki – ekspercki charakter – oraz pasję tworzenia innowacyjnych i nowoczesnych produktów. Stanowi ono też konsekwencję działań prowadzonych od roku 2007 związanych z odświeżeniem wizerunku całej marki Lotos. W czerwcu do sprzedaży trafiła też gama syntetycznych olejów silnikowych Lotos Quazar.
Autorem nowej identyfikacji wizualnej jest agencja Monobrand. Logo dla Lotosu opracowała agencja Yellow Group, a dla oleju Lotos Quazar – Brand Nature Access. (BG)