Kraj

Dominik Muszyński global brand managerem w Sandozie

Dominik Muszyński awansował w globalnej strukturze Sandoz. Do tej pory pracował jako senior brand manager OTC w Leku Polska (spółka...

Dominik Muszyński awansował w globalnej strukturze Sandoz. Do tej pory pracował jako senior brand manager OTC w Leku Polska (spółka Grupy Sandoz). Obecnie awansował na stanowisko global brand managera OTC w Sandozie. Będzie odpowiadał za strategie największych marek grupy. Ma wypracowywać globalne i regionalne pozycjonowanie marek, wprowadzać nowe produkty na poszczególne rynki i dbać o zyskowność oraz sprzedaż marek grupy.

Przed przejściem do polskiego przyczółka grupy Sandoz Muszyński pracował w Boots Helathcare (przejętym następnie przez Reckitt Benckisera). Wcześniej zdobywał doświadczenie w dziale marketingu US Pharmacii.

Ostatnio zarządzał takim markami, jak: ACC (odpowiadał m.in. za przekształcenie tej marki z Rx na OTC), Linex Forte (wprowadzenie na rynek) oraz Deprim i Persen. W dziale marketingu Leku Polska Persenem i Deprimem opiekuje się teraz Patrycja Majchrowicz-Biela, a ACC i Lineksem – Rafał Pieczka. (JN)