M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ogilvy Brand Consulting stawia na usługę stricte strategiczną

Serwis Dzienny | 17 czerwca 2009, 06:45

Firma doradcza Ogilvy Brand Consulting zamierza silniej niż dotąd podkreślać swoje pozycjonowanie jako agencja oferująca usługę związaną przede wszystkim ze...

Firma doradcza Ogilvy Brand Consulting zamierza silniej niż dotąd podkreślać swoje pozycjonowanie jako agencja oferująca usługę związaną przede wszystkim ze strategiami marketingowymi. Wcześniej realizowała głównie projekty związane ze strategiami komunikacji marketingowej, prowadzonymi wspólnie z innymi spółkami należącymi do grupy - Gruppa66 Ogilvy, Ogilvy Action czy Mather Communications.

- Rośnie popyt na projekty strategiczne niezwiązane z reklamą. Marketerzy inwestują w nie coraz większe budżety. Marketing w obecnych czasach jest coraz bardziej złożony, a rozwiązania w kwestii brandingu, badań czy komunikacji 360 stopni coraz bardziej skomplikowane. Myślę, że jest to objaw coraz większej dojrzałości rynku - mówi Dariusz Kubuj, dyrektor Ogilvy Brand Consulting.

W strukturze projektów realizowanych przez firmę dominują zlecenia związane z architekturą marek (m.in. porządkowanie portfolio produktów) oraz z segmentacjami konsumenckimi. Do tej pory największe projekty firma zrealizowała dla Unilevera, Cyfry Plus i IBM. Spółka zatrudnia pięciu strategów i jedną osobę na stanowisku juniorskim. Obecnie rozważa powiększenie zespołu. Ogilvy Brand Consulting funkcjonuje w ramach grupy Ogilvy od 2004 r. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,