Zagranica

Rimmel wycofuje reklamę z Kate Moss

Rimmel London zaprzestał emisji telewizyjnej reklamy z udziałem Kate Moss. Powodem tego jest decyzja organizacji Advertising Standards Authority, która zakazała...

Rimmel London zaprzestał emisji telewizyjnej reklamy z udziałem Kate Moss. Powodem tego jest decyzja organizacji Advertising Standards Authority, która zakazała emisji reklamy na wniosek trzech telewidzów. Wskazali oni, że w reklamie Rimmel używa danych, które są niewystarczające do tego, aby przekaz był wiarygodny.

W spocie Rimmel przekonuje, że produkt działa ponad 12 godzin, z czym ma się zgadzać 20 z 99 kobiet. Koncern broni się przed tymi zarzutami, uważając, że poparcie ze strony 10 proc. konsumentek jest wystarczające, aby hasło stało się wiarygodne. Przygotuje jednak kolejny spot, który wyraźnie pokaże te dane. Reklamę z udziałem Moss przygotowała agencja JWT z Londynu. (“BrandRepublic”)