M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Styl retro w amerykańskich reklamach P&G, Unilevera i Pepsi

Serwis Dzienny | 19 czerwca 2009, 06:45

W amerykańskich reklamach największych marketerów coraz częściej pojawia się styl retro lub nawet nawiązania do reklam z poprzednich dekad. Procter...

W amerykańskich reklamach największych marketerów coraz częściej pojawia się styl retro lub nawet nawiązania do reklam z poprzednich dekad. Procter & Gamble reklamuje swoją markę pieluszek Luvs w klimacie rewolucji lat 60. Pokazuje, jak dzieci "protestują" przeciwko cenom innych marek i dlatego mamy wybierają ekonomiczny produkt Luvs. Z kolei Unilever w kampanii margaryny marki I Can't Believe It's Not Butter pokazuje rodzinę Buttertonów z lat 50., która zajada się niezdrowymi tłuszczami nasyconymi. Obecnie ta sama rodzina wybiera margarynę. Także PepsiCo, reklamując Pepsi Colę i Mountain Dew, wraca do dekad świetności tych marek, czyli lat 60. i 70. Ciekawostką jest także kampania reklamowa detalisty Brooks Brothers, który po prostu sięga po swoją kampanię prasową z lat 60. pt. "One country, one destiny". (WARC)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,