Kraj

Publishing and Design Group wydaje nowe pismo o wzornictwie

Nowy ogólnopolski dwumiesięcznik "Futu Design Guide" to kolejny obok magazynu "Futu" tytuł Publishing and Design Group. Pismo liczyć będzie 112...

Nowy ogólnopolski dwumiesięcznik “Futu Design Guide” to kolejny obok magazynu “Futu” tytuł Publishing and Design Group. Pismo liczyć będzie 112 stron. Docelowo jego nakład ma wynosić 12 tys. egz. Poza zamkniętą dystrybucją do odbiorców “Futu” wydawnictwo przewiduje też dodatkowe, niestandardowe formy dystrybucji. W limitowanej edycji nowy magazyn dołączany będzie do miesięcznika “Forbes” (Axel Springer). Docelowo “Futu Design Guide” będzie dostępny także w salonach prasowych na terenie całego kraju oraz w wyselekcjonowanych butikach i księgarniach.

Nowy tytuł koncentruje się na praktycznej stronie designu i nowoczesnym stylu życia. Target magazynu stanowią osoby między 25. a 50. rokiem życia, z wysokimi dochodami. Dyrektorem kreatywnym i wydawcą magazynu jest Wojciech Ponikowski. Layout i makietę zaprojektował dyrektor artystyczny wydawnictwa Edgar Bąk. Redaktorem naczelnym magazynu jest Sebastian Kustra.

Publishing and Design Group jest agencją wyspecjalizowaną w publishingu, komunikacji marketingowej oraz prowadzeniu projektów na styku designu i marketingu. Jej twórcami są Wojciech Ponikowski, były dyrektor zarządzający Futu Group, oraz Stanisław Plakwicz, producent filmowy i telewizyjny, były dyrektor generalny agencji reklamowej Lowe GGK. (PM)