Kraj

Ogilvy Action prowadzi "Spotkania przy kawie i kremie" dla Lirene

W czerwcu br. w wybranych sieciach handlowych ruszyły pierwsze akcje z cyklu "Spotkania przy kawie i kremie". Strategię oraz mechanizm...

W czerwcu br. w wybranych sieciach handlowych ruszyły pierwsze akcje z cyklu “Spotkania przy kawie i kremie”. Strategię oraz mechanizm aktywacji przygotowała agencja Ogilvy Action we współpracy z Laboratorium Kosmetycznym “Dr Irena Eris”. Akcje mają formę dialogu prowadzonego przez markę Lirene z konsumentkami – dzięki temu tworzy się produkty najlepiej zaspokajające ich potrzeby. Konsumentki, które odwiedzą stoisko Lirene, będą mogły skorzystać z fachowych porad kosmetologów. Dowiedzą się, jak pielęgnować skórę twarzy i ciała. Każda z nich otrzyma zestaw próbek produktów marki Lirene odpowiadających potrzebom jej skóry.

Pierwsza akcja z cyklu “Spotkania przy kawie i kremie” odbyła się w Warszawie. W kolejne weekendy Lirene odwiedzi Katowice i Gdańsk. (JP)