Zagranica

Coca-Cola chce częściej korzystać z portali społecznościowych

Coca-Cola chce częściej używać portali społecznościowych w działaniach komunikacyjnych. Deklarację taką złożył Jonathan Midenhall, wiceprezes koncernu ds. strategii reklamowej i...

Coca-Cola chce częściej używać portali społecznościowych w działaniach komunikacyjnych. Deklarację taką złożył Jonathan Midenhall, wiceprezes koncernu ds. strategii reklamowej i kreacji w Coca-Coli. Powiedział, że marka osiągnęła już świetne wyniki w Facebooku, tworząc profil, który zyskał aż 4 mln przyjaciół. Midenhall stwierdził też, że marketer będzie w większym stopniu korzystać z kontentu stworzonego przez konsumentów. Taka akcję firma zrealizowała w Meksyku, gdzie konsumenci mogli zrealizować 60-sekundowy spot i następnie zamieścić go na stronie WWW. Najciekawszy spot pojawi się jako reklama Coca-Coli w telewizji. (“WARC”)