Kraj

180heartbeats pomaga Akademii Komunikacji Marketingowej w promocji na Facebooku

Agencja 180heartbeats zrealizowała w serwisie społecznościowym Facebook.com akcję promocyjną dla Akademii Komunikacji Marketingowej. Do tego celu agencja wykorzystała mechanizm Facebook...

Agencja 180heartbeats zrealizowała w serwisie społecznościowym Facebook.com akcję promocyjną dla Akademii Komunikacji Marketingowej.

Do tego celu agencja wykorzystała mechanizm Facebook Connect, który umożliwia przesyłanie informacji z dowolnej strony – w tym przypadku ze strony akademii – do Facebooka i przygotowała zabawę dla społeczności serwisu. Agencja stworzyła trzy quizy z dowcipnie skonstruowanymi pytaniami, dzięki którym użytkownicy mogą się dowiedzieć, jaką reklamą, hasłem reklamowym lub kim z wielkiego trio agencyjnego są: copywriterem, accountem czy art directorem. Żartobliwe podsumowanie wyników “psychotestu” pojawia się na stronie użytkownika i u wszystkich jego znajomych w postaci postu. Można tam np. przeczytać, że nasz przyjaciel jest urodzonym accountem, bo ma rozdwojenie jaźni, dłubie w Excelu, a jego małżowina uszna ma dzwonek polifoniczny i świecącą obudowę. Wniosek jest jeden: należy go skierować na terapię do Akademii Komunikacji Marketingowej. Jak informuje agencja, przez trzy dni quiz przesłało sobie 518 użytkowników. (TWI)