Kraj

KAMPANIA PIWA WARKA NA AIRBOARDACH

Grupa Żywiec jako pierwszy reklamodawca zdecydowała się na przeprowadzenie kampanii reklamowej na nowym typie nośnika reklamy zewnętrznej o nazwie airboard....

Grupa Żywiec jako pierwszy reklamodawca zdecydowała się na przeprowadzenie kampanii reklamowej na nowym typie nośnika reklamy zewnętrznej o nazwie airboard. Jest to nadmuchiwana konstrukcja reklamowa o rozmiarach 12×8 m, na której może być eksponowany plakat winylowy o formacie 10,5×6,5 m. Obecnie na airboardzie pokazywana jest reklama piwa Warka przygotowana przez agencję McCann-Erickson. Kampania potrwa przez dwa tygodnie i będzie prowadzona w Warszawie i Łodzi. W obu miastach airboard pojawi się przy siedmiu najruchliwszych arteriach komunikacyjnych. Nośnik reklamowy będzie przenoszony z miejsca na miejsce co dwa dni. Właścicielem airboardu jest firma reklamy zewnętrznej Jet-Line, która opatentowała w Polsce tego typu rozwiązania konstrukcyjne. Produkcji nośnika i druku reklamy podjęła się współpracująca z nią niemiecka firma Makom. Szacowany koszt jednodniowej ekspozycji reklamy na airboardzie wynosi ok. 3 tys. zł. “Chcemy zainteresować naszą ofertą nie tylko klientów, którzy chcą organizować mobilne kampanie reklamowe, ale także tych, którzy inwestują w sezonowe trasy promocyjne oraz prowadzą promocje na terenie dużych obiektów handlowych” – twierdzi Michał Ciundziewicki, szef Jet-Line. (JP)