M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Drwale, fryzjer, filmowcy i Łowiczanki w reklamie Star Chips

Serwis Dzienny | 29 czerwca 2009, 06:45

Frito Lay inwestuje w komunikację kolejnego produktu pod marką Star Chips - Star Chips Grubo Ciachane. Za strategię odpowiada Ogilvy...

Frito Lay inwestuje w komunikację kolejnego produktu pod marką Star Chips - Star Chips Grubo Ciachane. Za strategię odpowiada Ogilvy Brand Consulting, a za kreację Gruppa66 Ogilvy.

Celem działań komunikacyjnych jest budowanie świadomości tej submarki i zachęcenie grupy docelowej do spróbowania nowego produktu. Strategia komunikacji zakłada podkreślenie "entry ticketu" kategorii grubych chipsów, czyli grubości chipsa. - Postanowiliśmy grubo ciachać i zbudować całą komunikację wokół atrybutu produktu - grubego cięcia - mówi Katarzyna Stawecka, strategic planner w Ogilvy Brand Consulting. - Budowanie świadomości marki to nie tylko nacisk na rozpoznawanie lub przypominanie nazwy, lecz także umieszczenie jej w danej kategorii. Zarówno sama nazwa produktu, jak i historia spotu zbudowana wokół grubego cięcia sprzyja nie tylko zapamiętaniu marki, ale też jasno wskazuje na nowe terytorium obecności Star Chips kojarzonej dotychczas jedynie z płaskim chipsem - dodaje Stawecka.

Komunikacja skierowana jest do młodych ludzi w wieku 15-25 lat, żyjących pełnią życia, cieszących się życiem w sposób spontaniczny, ceniących sobie wolność i niezależność. Kampania reklamowa wystartuje 29 czerwca 2009 r. Koncept kreatywny wykorzystuje wizerunek drwala, fryzjera, filmowców i Łowiczanek.

Media planuje i kupuje Media Direction OMD. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , ,