Kraj

Tetley po kilku latach nieobecności wraca do telewizji

Tetley Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej czarnej herbaty Tetley Intensive. Jest to pierwsza od 2006 roku telewizyjna kampania reklamowa tego...

Tetley Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowej czarnej herbaty Tetley Intensive. Jest to pierwsza od 2006 roku telewizyjna kampania reklamowa tego marketera. Jak powiedział Michał Cichocki, marketing manager Tetley Polska, słabsze lato sprzyja piciu herbaty, dlatego firma chciała przypomnieć konsumentom o marce i przygotować się do herbacianego sezonu, który rusza we wrześniu.

Marketer chce także zaprezentować nowe pozycjonowanie marki, które ma bazować na intensywności smaku i aromatu. Obecne działania reklamowe potrwają około dwóch miesięcy. Przy realizacji kampanii marketer współpracował z agencją Bogaczewicz (lokalna produkcja) i domem mediowym Optimum Media OMD. Kreację opakowań przygotowała agencja Siebert Head. Wartość budżetu nie została podana. (JD)