Kraj

Nowe zapachy XX by Mexx mają wzmocnić pozycję marki w segmencie

Firma SiroScan wprowadzi do sprzedaży dwa nowe zapachy XX by Mexx - Very Wild i Very Nice. Kosmetyki kierowane są...

Firma SiroScan wprowadzi do sprzedaży dwa nowe zapachy XX by Mexx – Very Wild i Very Nice. Kosmetyki kierowane są do młodszych konsumentek (16-25 lat) niż produkty podstawowej marki Mexx.

Jak powiedziała Katarzyna Zapaśnik, brand manager w SiroScanie, marka szuka swojego miejsca w segmencie, a przez poszerzenie grupy docelowej chce wzmocnić swoją pozycję. Pod względem sprzedażowym jest to druga po Pumie marka lifestyle’owa SiroScana.

Promocja nowych zapachów XX by Mexx będzie się opierała na wsparciu sprzedaży w sieci Douglas. Powstanie także polska wersja serwisu internetowego. Sugerowana cena zapachów za opakowanie 60 ml wynosi 138 zł. (JD)