Kraj

Nunchaku i chiński lampion w kolejnej odsłonie kampanii Play Fresh

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął kolejną odsłonę kampanii promocyjnej oferty pre-paid Play Fresh. Motywem przewodnim kampanii są nunchaku i...

P4, operator sieci komórkowej Play, rozpoczął kolejną odsłonę kampanii promocyjnej oferty pre-paid Play Fresh. Motywem przewodnim kampanii są nunchaku i chiński lampion.

W ramach promocji każdy, kto doładuje konto kwotą 30 zł, dostanie 50 proc. wartości doładowania gratis. Kreacja kampanii nawiązuje do ostatnich działań Play Fresh. W spocie telewizyjnym pt. “Nunchaku” tytułowe nunchaku działa jak dynamo i zapala chiński lampion, który, rozświetlając się, pokazuje widzom warunki oferty.

Oprócz telewizji kampania obejmuje: radio, prasę i nośniki reklamy zewnętrznej. Za kreację odpowiada agencja Change Integrated, a za planowanie i zakup mediów dom mediowy ZenithOptimedia. Promocja potrwa do 12 lipca. (TWI)