Kraj

Nokia promuje swój sklep internetowy Nokia Music Store

Nokia Poland rozpoczęła kampanię promującą nowo uruchomiony internetowy sklep muzyczny Nokia Music Store dostępny pod adresem Music.nokia.pl. Celem kampanii jest...

Nokia Poland rozpoczęła kampanię promującą nowo uruchomiony internetowy sklep muzyczny Nokia Music Store dostępny pod adresem Music.nokia.pl.

Celem kampanii jest zainteresowanie internautów sklepem, który oferuje dostęp do 4,5 mln utworów przez całą dobę. Działania obejmują przede wszystkim internet, m.in.: portale muzyczne, ogólnoinformacyjne i serwisy społecznościowe (np.: Megatotal, Open.fm, Myspace.pl, Onet.pl).

Firma utworzyła też dedykowany kanał w serwisie YouTube (YouTube.com/nokiapoland), w którym można znaleźć informacje dotyczące zarówno sklepu muzycznego, jak i innych produktów i usług Nokii. Marketer sponsoruje też portal MiastoMuzyki.pl.

Kampania obejmuje ponadto prasę muzyczną, młodzieżową i lifestyle’ową (np.: “Playboy”, “Joy”, “Machina”, “Teraz rock”) oraz stacje radiowe. Działaniom wprowadzającym Nokia Music Store na polski rynek będą też towarzyszyć konkursy, w których nagrodami będą telefony Nokia 5800 XpressMusic oraz vouchery na zakup muzyki w Nokia Music Store. Kampania potrwa do końca lipca.

Globalną kreację kampanii zaadaptowała na polski rynek agencja JWT Warszawa. Za bannery internetowe odpowiada agencja interaktywna Wunderman, a za zakup mediów dom mediowy MediaCom Warszawa. (TWI)