Kraj

Magdalena Szymanowska pokieruje zewnętrznym BOK w Polskim Centrum Marketingowym

Magdalena Szymanowska będzie kierować działem zewnętrznego BOK w Polskim Centrum Marketingowym (PCM). Ostatnio pełniła funkcję dyrektora contact center grupy kapitałowej...

Magdalena Szymanowska będzie kierować działem zewnętrznego BOK w Polskim Centrum Marketingowym (PCM). Ostatnio pełniła funkcję dyrektora contact center grupy kapitałowej Lux Med, a wcześniej pracowała na stanowiskach menedżerskich w call center PTK Centertel.

Zewnętrzne biuro obsługi klienta to nowy projekt PCM, którego uruchomienie kosztowało 5 mln zł. W zależności od potrzeb zleceniodawcy BOK w PCM będzie obsługiwać połączenia wychodzące oraz przychodzące. Dzięki wykorzystaniu dodatkowych kanałów komunikacji, takich jak e-mailing czy wysyłki, contact center może pełnić funkcję serwisu konsumenckiego, pomocowego (help desk), reklamacyjnego. Istnieje również możliwość integracji BOK z systemami logistycznymi oraz CRM. (TW)