Zagranica

Revolution Forum: więcej dialogu marek z konsumentami w serwisach społecznościowych

Jeśli marki chcą osiągać maksymalne korzyści z reklamowania się w serwisach społecznościowych, powinny więcej czasu poświęcać na rozmowę z konsumentami...

Jeśli marki chcą osiągać maksymalne korzyści z reklamowania się w serwisach społecznościowych, powinny więcej czasu poświęcać na rozmowę z konsumentami i dbać o jakość konwersacji – powiedział Simon Pestridge, global brand director marki Nike odpowiedzialny za odzież sportową, podczas konferencji Revolution Forum w Londynie.

Pestridge powiedział, że marki powinny zrezygnować z epatowania formami layerowymi i w kontakcie z konsumentami skupić się na tym, co w konsumentach najlepsze. Na przykład koncerny sportowe powinny skupiać się na innowacjach i rozwoju produktów, które pomagają osobom uprawiającym sport osiągać lepsze wyniki.

Według niego konsumenci chcą autentyczności i będą szukać marek, którym ufają. Dla reklamodawców, którzy spełnią te warunki, dobór mediów stanie się sprawą drugorzędną. (“WARC”)