Kraj

CenterNet i Lux Veritatis ruszają z telefonią wRodzinie

Telefonia komórkowa wRodzinie, wspólne przedsięwzięcie piątego operatora infrastrukturalnego w Polsce firmy CenterNet SA i fundacji Lux Veritatis, zacznie działać 11...

Telefonia komórkowa wRodzinie, wspólne przedsięwzięcie piątego operatora infrastrukturalnego w Polsce firmy CenterNet SA i fundacji Lux Veritatis, zacznie działać 11 lipca br. Marka będzie wspierana kampanią promocyjną obejmującą na razie tylko media związane z fundacją.

Marka wRodzinie obejmująca obecnie ofertę pre-paid (możliwe, że w 2010 roku pojawi się post-paid) jest skierowana do społeczności skupionej wokół Radia Maryja, Telewizji Trwam, Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej, “Naszego Dziennika” i fundacji Nasza Przyszłość. Celem marki jest utrzymanie bliskich więzi między członkami tej społeczności i wspieranie wartości rodzinnych. Ma to symbolizować m.in. logotyp marki przedstawiający rodzinę na tle kuli ziemskiej oraz niebiesko-żółta kolorystyka.

Starter wRodzinie kosztuje 20 zł. Cała kwota jest przeznaczona na połączenia telefoniczne i wiadomości SMS. Po wykonaniu pierwszego połączenia karta jest ważna rok.

Minuta połączenia do innych użytkowników sieci kosztuje 19 gr, na telefony stacjonarne 29 gr, do innych sieci 49 gr, a do sieci Play i Cyfrowy Polsat – 78 gr.

– Nasz cennik jest zgodny z modelem użytkowania telefonów naszych abonentów. Osoby te często dzwonią na telefony stacjonarne, więc i tu jesteśmy atrakcyjni cenowo. Wszystkie nasze stawki, tak jak obiecaliśmy, pozostają na atrakcyjnym poziomie rynkowym. Nie mamy promocji i gwiazdek. Tu wszystko jest proste i przejrzyste – powiedział Włodzimierz Plewczyński, koordynator projektu wRodzinie oraz dyrektor sprzedaży i obsługi klienta w CenterNecie.

Marka wRodzinie będzie wsparta kampanią ATL w mediach związanych z fundacją Lux Veritatis, m.in. “Naszym Dzienniku” i Telewizji Trwam. Platformą komunikacji marki będzie strona internetowa wRodzinie.com.pl, ponadto zaplanowano działania BTL o charakterze informacyjno-sprzedażowym. Jak informują przedstawiciele CenterNetu, wszystkie działania będą ściśle dostosowane do potrzeb grupy docelowej zarówno pod względem komunikatu, jak i komunikacji. – Chcemy umacniać więzy społecznościowe, podkreślać wartości rodzinne i rzetelnie informować o ofertach – powiedziała Anna Gołębicka, dyrektor marketingu CenterNet.

CenterNet do końca tego roku chce mieć 500 tys. klientów wszystkich swoich produktów. (TWI)