Kraj

Euro RSCG 4D przeprowadzi badania shoppermarketingowe

Euro RSCG 4D, agencja dostarczająca rozwiązania marketing services 360 stopni, przygotowuje się do przeprowadzenia kompleksowych badań shoppermarketingowych. Nowy projekt badawczy...

Euro RSCG 4D, agencja dostarczająca rozwiązania marketing services 360 stopni, przygotowuje się do przeprowadzenia kompleksowych badań shoppermarketingowych. Nowy projekt badawczy Euro RSCG 4D ma na celu szczegółowe poznanie i analizę mechanizmów oddziałujących na konsumenta w procesie zakupowym.

– Dokładne zrozumienie i wczucie się w świadomość konsumenta w zakresie poszczególnych elementów ścieżki zakupowej kształtujących decyzje zakupowe pozwoli jeszcze efektywniej odpowiadać na jego potrzeby. Tym samym będziemy w stanie w najwyższym stopniu optymalizować prace dla naszych klientów – mówi Marcin Koszyk, account director odpowiedzialny za projekt badań w Euro RSCG 4D.

Z ramienia agencji za realizację badania odpowiada shopper marketing department – dział specjalizujący się w projektach z tego obszaru. Euro RSCG 4D przeprowadzi badanie przy wsparciu ARC Rynek i Opinia. (AMS)