Euro RSCG 4D, agencja dostarczająca rozwiązania marketing services 360 stopni, przygotowuje się do przeprowadzenia kompleksowych badań shoppermarketingowych. Nowy projekt badawczy Euro RSCG 4D ma na celu szczegółowe poznanie i analizę mechanizmów oddziałujących na konsumenta w procesie zakupowym.
– Dokładne zrozumienie i wczucie się w świadomość konsumenta w zakresie poszczególnych elementów ścieżki zakupowej kształtujących decyzje zakupowe pozwoli jeszcze efektywniej odpowiadać na jego potrzeby. Tym samym będziemy w stanie w najwyższym stopniu optymalizować prace dla naszych klientów – mówi Marcin Koszyk, account director odpowiedzialny za projekt badań w Euro RSCG 4D.
Z ramienia agencji za realizację badania odpowiada shopper marketing department – dział specjalizujący się w projektach z tego obszaru. Euro RSCG 4D przeprowadzi badanie przy wsparciu ARC Rynek i Opinia. (AMS)