Kraj

Unilever reklamuje jedną ze swych największych innowacji - dezodorant hamujący wzrost włosów

Unilever wprowadził na polski rynek dezodorant Dove Hair Minimising hamujący wzrost włosów pod pachami. Produkt kierowany jest do kobiet, które...

Unilever wprowadził na polski rynek dezodorant Dove Hair Minimising hamujący wzrost włosów pod pachami. Produkt kierowany jest do kobiet, które wciąż nie są do końca zadowolone z kosmetyków usuwających włoski pod pachami i zachowujących gładką skórę na dłużej. Według przedstawicieli koncernu polska konsumentka nie różni się tak bardzo od konsumentek w innych krajach Europy, a tam ten produkt sprzedaje się bardzo dobrze. Antyperspiranty wzbogacone są o kompleks Pro-Epil, za sprawą którego włoski w trakcie regularnego stosowania stają się cieńsze, słabsze i jaśniejsze, a tym samym mniej widoczne.

Obecnie ruszyła kampania nowego produktu obejmująca telewizję, prasę i internet. Spot reklamowy autorstwa agencji Tag Worldwide zaadaptowała agencja IQ Marketing. Za działania internetowe odpowiada Peppermint, a za planowanie i zakup mediów – Media Direction OMD. Długość trwania kampanii oraz wartość budżetu nie zostały podane.

Rynek dezodorantów to trzecia największa pod względem sprzedaży wartościowej kategoria kosmetyczna w Polsce warta ponad 750 mln zł. Liderem segmentu jest marka Nivea; Dove zajmuje obecnie czwartą pozycję (dane za Nivea Polska). (JD)