Unilever wprowadził na polski rynek dezodorant Dove Hair Minimising hamujący wzrost włosów pod pachami. Produkt kierowany jest do kobiet, które wciąż nie są do końca zadowolone z kosmetyków usuwających włoski pod pachami i zachowujących gładką skórę na dłużej. Według przedstawicieli koncernu polska konsumentka nie różni się tak bardzo od konsumentek w innych krajach Europy, a tam ten produkt sprzedaje się bardzo dobrze. Antyperspiranty wzbogacone są o kompleks Pro-Epil, za sprawą którego włoski w trakcie regularnego stosowania stają się cieńsze, słabsze i jaśniejsze, a tym samym mniej widoczne.
Obecnie ruszyła kampania nowego produktu obejmująca telewizję, prasę i internet. Spot reklamowy autorstwa agencji Tag Worldwide zaadaptowała agencja IQ Marketing. Za działania internetowe odpowiada Peppermint, a za planowanie i zakup mediów – Media Direction OMD. Długość trwania kampanii oraz wartość budżetu nie zostały podane.
Rynek dezodorantów to trzecia największa pod względem sprzedaży wartościowej kategoria kosmetyczna w Polsce warta ponad 750 mln zł. Liderem segmentu jest marka Nivea; Dove zajmuje obecnie czwartą pozycję (dane za Nivea Polska). (JD)