Kraj

Marcin Gugała odpowiada za dział planowania mediów w Sare

Do wyspecjalizowanej w e-mail marketingu firmy Sare dołączył Marcin Gugała, który objął nowo utworzone stanowisko media planning directora. Jego przyjście...

Do wyspecjalizowanej w e-mail marketingu firmy Sare dołączył Marcin Gugała, który objął nowo utworzone stanowisko media planning directora. Jego przyjście jest związane z poszerzeniem zakresu usług firmy o planowanie kampanii e-mailingowych przy wykorzystaniu zewnętrznych baz adresowych (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 26 lutego br.).

Marcin Gugała odpowiada za stworzenie działu planowania mediów, kontakty z wydawcami i realizację planów sprzedaży. Sare chce stworzyć w ciągu pół roku kilkuosobowy dział planowania i realizacji kampanii e-mailingowych. Będą one uzupełnieniem dotychczas oferowanych usług związanych z e-mail marketingiem. Przedstawiciele firmy prognozują, że nowy obszar działalności będzie miał istotny wpływ na tempo rozwoju spółki i jej wyniki.

Marcin Gugała był ostatnio szefem sprzedaży regionalnej w IDMnecie. Z branżą internetową jest związany od prawie sześciu lat. Wcześniej pracował w Eniro Polska i wydawnictwie Murator. Jest absolwentem dziennikarstwa Wyższej Szkoły Dziennikarskiej im. Melchiora Wańkowicza. (TWI)