Przetargi

Deloitte, PanMedia Western, IAM i inni w przetargu Totalizatora

Totalizator Sportowy podał listę oferentów startujących w przetargu na doradztwo przy wyborze stacji, która od przyszłego roku będzie emitować "Studio...

Totalizator Sportowy podał listę oferentów startujących w przetargu na doradztwo przy wyborze stacji, która od przyszłego roku będzie emitować “Studio Lotto” (patrz też wczorajszy DS “MMP”). Są na niej audytorzy mediowi Instytut Audytu Mediowego i Media Strategy Warsaw, a także firma Jowity Dżus-Korocińskiej JDK Media Insight, która startuje w przetargu w konsorcjum z Deloitte Business Consulting i Deloitte Advisory. W przetargu bierze też udział dom mediowy PanMedia Western w konsorcjum z firmą Mayflower, a także konsorcjum GMZ Public Affairs i KPMG Advisory oraz firma konsultingowa AT Kearney.

“Studio Lotto” od 1999 r. nadawane jest w Polsacie. W tym roku wygasa umowa między Totalizatorem a stacją i rozpoczną się poszukiwania nowego partnera. Wybrany w przetargu doradca pomoże w opracowaniu formuły współpracy z wybranym nadawcą i negocjacjach warunków umowy.

Budżet mediowy Totalizatora w ub.r. wyniósł blisko 94 mln zł, z czego 45,5 mln zł przeznaczył na telewizję, a ponad 30 mln zł na reklamę w Polsacie (dane cennikowe: Expert Monitor). (JN)