Kraj

Sport Management Polska partnerem marketingowym Ekspedycji Syberia - Mongolia 2009

Agencja Sport Management Polska została głównym partnerem marketingowym Ekspedycji Syberia - Mongolia 2009, która rozpocznie się w drugiej połowie sierpnia...

Agencja Sport Management Polska została głównym partnerem marketingowym Ekspedycji Syberia – Mongolia 2009, która rozpocznie się w drugiej połowie sierpnia br. Cele wyprawy to pokonanie bezdroży Syberii i północnej Mongolii, w tym bardzo trudnej trasy wzdłuż BAM-u, czyli Bajkalsko-Amurskiej Magistrali Kolejowej.

Wyprawą pokieruje podróżnik Michał Rej, organizator m.in. ekspedycji Tien-Shan 2007. W ramach współpracy projektowej Sport Management Polska odpowiada za utworzenie koncepcji marketingowych oraz pozyskanie sponsorów i partnerów eventu. Grzegorz Kita, prezes firmy, powiedział, że agencja zaangażowała się w wyprawę m.in. ze względu na bogactwo merytoryczne projektu i wielowątkowość działań marketingowych wokół niego. (PM)