Kraj

Tomasz Szulkowski z-cą dyrektora ds. kluczowych klientów w o2.pl

Tomasz Szulkowski dołączył do biura reklamy grupy o2.pl. Objął tam stanowisko zastępcy dyrektora ds. kluczowych klientów. Będzie odpowiedzialny za obszar...

Tomasz Szulkowski dołączył do biura reklamy grupy o2.pl. Objął tam stanowisko zastępcy dyrektora ds. kluczowych klientów. Będzie odpowiedzialny za obszar relacji ze strategicznymi reklamodawcami portalu.

Szefem biura reklamy o2.pl od kilku miesięcy jest Karol Suchenek, który zastąpił na tym stanowisku Filipa Hołowczyca (obecnie szefa Zed).

Tomasz Szulkowski ma blisko 10-letnie doświadczenie w branży mediowej, zdobywał je głównie w prasie i na rynku reklamy zewnętrznej (m.in. Lord Media, Posterscope). Ostatnio był menedżerem ds. projektów specjalnych w tygodniku “Polityka”, wcześniej pracował w Axel Springer Polska jako sales manager w magazynie “Forbes” i “Forbes Investor”. (JN)