Kraj

Marcin Grochowski i Szymon Szymański w zespole Euro RSCG Digital

Do zespołu Euro RSCG Digital dołączyły nowe osoby. Marcin Grochowski objął stanowisko interactive account directora i odpowiedzialny jest za koordynację...

Do zespołu Euro RSCG Digital dołączyły nowe osoby. Marcin Grochowski objął stanowisko interactive account directora i odpowiedzialny jest za koordynację prac działu client service. Szymon Szymański, który również wzmocnił szeregi agencji jako production manager, objął pieczę nad teamem zajmującym się częścią produkcyjną powstających kampanii e-marketingowych, także tych tworzonych we współpracy z Euro RSCG Marketing House.

Marcin Grochowski związany jest z branżą marketingową, a w szczególności interactive, od niemal 15 lat. W tym czasie pracował m.in. w firmie marketingu bezpośredniego Bakker Polska, agencjach Artegence oraz Hypermedia. Zaangażowany był w projekty m.in. dla: Allianz, banku BPH, BZ WBK, PKO BP, Commercial Union, Danone, ITI, Kompanii Piwowarskiej, Procter & Gamble czy PGNiG SA. Szymon Szymański od marca 2007 r. związany był z agencją Tribal DDB. Wcześniej pracował m.in. w Fenn Computers i Connect. Wśród marek, dla których realizował projekty, były: AG Neovo, Airwaves, Leroy Merlin, Lipton, McDonald’s, Pilsner Urquell, Plusssz, Tata Motors, Toshiba i Tyskie.

Euro RSCG Digital powstała w maju br. po przejęciu 100 proc. udziałów w agencji Digital One przez grupę Euro RSCG Poland. (AMS)