Kraj

PROMOCJA AGORY ZMUSIŁA SMG/KRC DO ZMIAN FORMUŁY RADIO TRACK

Instytut badawczy SMG/KRC Poland w obawie przed zakłóceniem prawdziwości wyników badania Radio Track zdecydował się na zmianę formuły prowadzonego wywiadu....

Instytut badawczy SMG/KRC Poland w obawie przed zakłóceniem prawdziwości wyników badania Radio Track zdecydował się na zmianę formuły prowadzonego wywiadu. Na wstępie każdej rozmowy ankieterzy informują respondentów o tym, że ci nie mogą liczyć na żadne wygrane związane z uczestnictwem w ankiecie. Jest to konsekwencja promocji prowadzonej przez rozgłośnie radiowe należące do Agory. Akcja polegała na rozdawaniu płyt kompaktowych tym słuchaczom, którzy na pytanie ankietera dzwoniącego do nich wymienią nazwę jednej ze stacji Agory objętych promocją. “Nasza akcja promocyjna zbiegła się przez przypadek z badaniem Radio Track” – uważa Dorota Nowak, rzecznik prasowy Agory SA. “To jest działanie skandaliczne. Sądziłem początkowo, że to sporadyczny wybryk lokalnego nadawcy, lecz okazało się, że jest to sterowana akcja promocyjna obejmująca wiele stacji Agory” – uważa Krzysztof Nepelski, dyr. marketingu RMF FM. Warto dodać, że Agora jest jednym z podmiotów, które popierają ideę badania Radio Track. (MM)