Kraj

Ograniczenie usług przez HSBC nie wpłynie na aktywność marketingową banku

Bank HSBC, który postanowił ograniczyć część swojej oferty i zrezygnował z consumer finance, nie zamierza zredukować swoich działań marketingowych (o...

Bank HSBC, który postanowił ograniczyć część swojej oferty i zrezygnował z consumer finance, nie zamierza zredukować swoich działań marketingowych (o rezygnacji z części usług pisaliśmy w DS “MMP” z 26 czerwca br.).

Raghu Narula, dyrektor zarządzający ds. bankowości klientów indywidualnych i marketingu, zapewnia, iż to, że HSBC nie będzie oferował pożyczek gotówkowych i kredytów ratalnych, ma bardzo niewielki wpływ na aktywność marketingową banku w tym roku. – Przeciwnie, zwiększymy nasze nakłady na marketing, bo obecnie budujemy świadomość naszej marki w Polsce. Jest to zgodne z naszymi długofalowymi planami bycia najchętniej wybieraną

międzynarodową instytucją finansową oferującą najwyższej jakości usługi oraz międzynarodowy zasięg zamożnym klientom indywidualnym i przedstawicielom obiecującej i charakteryzującej się dużymi aspiracjami klasy średniej, a także klientom instytucjonalnym – mówi Narula. Dodaje, że HSBC ma wprawdzie najsilniejszą globalną markę finansową, jednak relatywnie mało znaną w Polsce. – Naszym głównym celem będzie obecnie budowanie świadomości marki HSBC. Odbędzie się to w połączeniu z uruchomieniem Business Direct – usługi skierowanej do mikroprzedsiębiorstw. Będziemy również rozszerzać zakres produktów w ramach usługi międzynarodowej bankowości HSBC Premier – mówi Raghu Narula.

Bank będzie kontynuować strategię rozpoczętą w minionym roku, tj. skoncentruje się na działaniach promujących markę, ale w precyzyjnie dobranej grupie docelowej, oraz na promowaniu propozycji dla zamożniejszych klientów indywidualnych, międzynarodowych przedsiębiorstw oraz małych i średnich firm. (BG)