Kraj

O nagrody Effie będzie konkurować 125 zgłoszeń, mniej niż w ub.r.

Do tegorocznej, dziesiątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie nadesłanych zostało 125 zgłoszeń: 73 kampanie zgłoszone przez agencji reklamowe i reklamodawców...

Do tegorocznej, dziesiątej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie nadesłanych zostało 125 zgłoszeń: 73 kampanie zgłoszone przez agencji reklamowe i reklamodawców oraz 52 prace zgłoszone przez domy mediowe i media. Najwięcej zgłosiły: z agencji reklamowych Brain (6 zgłoszeń) oraz DDB i Grey Worldwide Warszawa (po 5). Z domów mediowych najdłuższa lista zgłoszeń pochodzi od MediaComu (11) i Starcomu (7).

W poprzedniej edycji konkursu zgłoszono odpowiednio 98 prac z agencji reklamowych i 54 z domów mediowych.

Tegorocznym obradom przewodniczył będzie Jarosław Świgulski, prezes Mars Polska. Jurorzy obradować będą w grupach eksperckich, którym przewodniczyć będą: Michał Kociankowski, zarządzający BAV Consulting, Agnieszka Węglarz, dyrektor departamentu strategii marketingowej Polkomtela, Marek Węgierek, członek zarządu i dyrektor marketingu Horteksu, Marcin Bogłowski, dyrektor badań i rozwoju Grupy ITI, Tadeusz Żórawski, prezes zarządu Universal McCann.

Gala konkursu i wręczenie nagród odbędą się 26 października w warszawskiej Filharmonii Narodowej. (AMS)