Kraj

Tan-Viet chce umocnić młodzieżowy wizerunek marki Vifon

Tan-Viet International, dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, prowadzi kampanię promocyjną zup Vifon pod hasłem "Po co wkładać palce do gorącej...

Tan-Viet International, dystrybutor produktów orientalnych w Polsce, prowadzi kampanię promocyjną zup Vifon pod hasłem “Po co wkładać palce do gorącej zupy? Łatwiej wysłać eSa!”. Działania marketingowe w okresie od czerwca do sierpnia 2009 r. obejmują konkurs SMS oraz kampanię w radiu i internecie. Celem akcji jest umacnianie przyjaznego i młodzieżowego wizerunku marki.

– Marka Vifon znana jest powszechnie na rynku, ale szczególnie rozpoznawalna jest przez ludzi młodych i aktywnych. To właśnie dla nich są nagrody, jakie przygotowaliśmy w naszej akcji promocyjnej – powiedział Marek Rogoża, dyrektor marketingu Tan-Viet International. Nagrodami tymi są m.in. deskorolki, hulajnogi i skutery.

Główne działania promocyjne prowadzone są na antenach rozgłośni radiowych: Radia Eska, Eska Rock, Radia Wawa, RMF FM i RMF Maxxx. Promocja kampanii w internecie opiera się głównie na sieci GG Network (komunikator GG, radio GG i serwisy internetowe sieci GG), portalu Wapster.pl, stronie Wap.wapster.pl oraz komunikatorze AQQ. Podczas promocji wykorzystany zostanie także nośnik reklamowy w komórkach wyświetlany podczas pobierania kontentu mobilnego. Dodatkowe działania informacyjne obejmują: reklamę konkursu w gazetach na stronie z kontentem Wapster.pl i w prasie drukowanej, dystrybucję SMS-ów z linkiem do strony WAP z bezpłatnymi gadżetami Vifon i informacjami o konkursie, materiały POS – wobblery oraz eventy organizowane przez dystrybutora deskorolek iSkate i Powerizer.

Za zakup mediów odpowiada dział marketingu Tan-Viet. Autorem kreacji jest agencja CAO Group z Gdańska. (BG)