M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraft Foods szuka agencji interaktywnych do obsługi w Europie

Serwis Dzienny | 17 lipca 2009, 06:45

Koncern Kraft Foods szuka agencji interaktywnych do obsługi w Europie. Firmy mają zostać wybrane do końca lata. Obsługa będzie dotyczyć...

Koncern Kraft Foods szuka agencji interaktywnych do obsługi w Europie. Firmy mają zostać wybrane do końca lata. Obsługa będzie dotyczyć wszystkich marek Kraft Foods obecnych w Europie: Philadelphia, Oreo, Dairylea, Terry's Chocolate Orange i Toblerone. Obecnie są one obsługiwane projektowo. Przetarg nadzoruje firma CreativeBrief.

W Wielkiej Brytanii Kraft Foods obsługują agencje: Euro RSCG, JWT i Ogilvy Interactive. Media kupuje Starcom MediaVest. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,