Kraj

UPC włącza do oferty Domo i promuje się we własnej sieci

Do oferty telewizyjnej UPC Polska dołącza kanał tematyczny Domo (nadawca: Canal Plus Cyfrowy). Kanał Domo, poświęcony urządzaniu wnętrz, nadawany jest...

Do oferty telewizyjnej UPC Polska dołącza kanał tematyczny Domo (nadawca: Canal Plus Cyfrowy).

Kanał Domo, poświęcony urządzaniu wnętrz, nadawany jest siedem dni w tygodniu, w godzinach od 7 do 3. W sieci UPC stacja będzie dostępna zarówno dla abonentów pakietu pełnego telewizji analogowej, jak i pakietów Select i Max. Zgodnie z porozumieniem między UPC Polska a spółką Canal Plus Cyfrowy Domo w ofercie analogowej zastąpi kanał Planete, który będzie można oglądać w cyfrowej jakości obrazu i dźwięku w ofercie cyfrowej tej sieci. Równocześnie operator kablowy uruchamia nowy, własny kanał promocyjny Galeria UPC. Ma on pomóc zapoznać się z ofertą usług operatora i praktycznymi funkcjami dekoderów. W kanale prezentowane będą również spoty reklamowe UPC. Kanał Galeria UPC nadawany jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, we wszystkich lokalizacjach znajdujących się w zasięgu usługi telewizji cyfrowej. (PM)