Kraj

KFC w spotach zachęca do skorzystania z promocyjnej letniej oferty

Sieć restauracji KFC w spotach telewizyjnych zachęca do "wskoczenia" na stripsa. To promocja nowej wakacyjnej oferty 4 strips menu. Przy...

Sieć restauracji KFC w spotach telewizyjnych zachęca do “wskoczenia” na stripsa. To promocja nowej wakacyjnej oferty 4 strips menu. Przy zamówieniu standardowego zestawu z trzema stripsami klient czwarty dostaje gratis. Ponadto w promocji każdemu zakupionemu zestawowi towarzyszy naklejka. Zebranie trzech naklejek na specjalnym kuponie uprawnia do odbioru dodatkowego stripsa.

Kampania promująca nową ofertę KFC adresowana jest do osób w wieku 25-35 lat. Obejmuje 15- i 30-s spoty wyświetlane na antenie stacji ogólnopolskich (Polsat, TVN, TVN Siedem, TV4) oraz tematycznych i muzycznych (4fun.TV, Viva, VH1, Polsat Sport). Potrwa do połowy września br.

Autorem kreacji kampanii telewizyjnej oraz materiałów POS jest agencja Red8 Communications. Reklama wyprodukowana została przez studio filmowe Propeller Film, za zakup i planowanie mediów zaś odpowiada Media Direction OMD. (BG)