Przetargi

Carat czwarty w przetargu mediowym Unilevera?

Unilever może zaprosić Carat do udziału w przetargu mediowym. Jak wynika z naszych informacji, to właśnie ta sieć może być...

Unilever może zaprosić Carat do udziału w przetargu mediowym. Jak wynika z naszych informacji, to właśnie ta sieć może być czwartym uczestnikiem konkursu, który w ramach koordynowanego międzynarodowo procesu obejmuje kluczowe dla marketera rynki, w tym Polskę.

Przypomnijmy, że Unilever potwierdził, iż nie wyklucza zaproszenia dodatkowego gracza do konkursu (patrz DS “MMP” z 20 lipca br.). Do momentu zamknięcia tego wydania DS “MMP” nie udało nam się ustalić w biurze prasowym Unilevera, jakie są szanse na udział Carat Polska w przetargu marketera na naszym rynku, ale z nieoficjalnych źródeł wynika, że możliwe jest zaproszenie tej agencji. Na pewno zaproszenie do przetargu dostaną reprezentanci Omnicomu (w Polsce – Media Direction OMD), IPG (najprawdopodobniej – Initiative) oraz Mindshare.

Unilever jest największym reklamodawcą na polskim rynku – w ub.r. wydał na kampanie w mediach 0,7 mld zł (dane cennikowe Expert Monitor). Od jesieni ub.r. klienta obsługuje Media Direction OMD. (JN)