Kraj

Artur Racicki członkiem zarządu grupy ClickAd

Artur Racicki został członkiem zarządu grupy ClickAd. Odpowiada za wdrożenie nowej strategii rozwoju grupy, którą przygotowuje wspólnie z innymi członkami...

Artur Racicki został członkiem zarządu grupy ClickAd. Odpowiada za wdrożenie nowej strategii rozwoju grupy, którą przygotowuje wspólnie z innymi członkami zarządu: Aleksandrem Wilewskim i Magnusem Wibergiem.

– Kluczowym elementem strategii jest wdrożenie nowych produktów z zakresu marketingu wyszukiwarek, performance marketingu oraz budowa silnego działu obsługi klienta – powiedział Aleksander Wilewski. Jednym z pierwszych zadań Racickiego jest budowa zespołu kadry zarządzającej.

Artur Racicki do czerwca br. był prezesem zarządu spółki Sport24.pl (obecnie jest jej doradcą strategicznym), wydawcy społecznościowego serwisu sportowego Sport24.pl. Był też m.in. dyrektorem rozwoju nowych mediów w Platformie Mediowej “Point Group” SA.

ClickAd oferuje kompleksowe usługi z zakresu marketingu i reklamy online. W skład grupy ClickAd wchodzą trzy wyspecjalizowane spółki: ClickAd (zintegrowany marketing online), DirectTraffic (marketing wyszukiwarek) i AdLeader (performance marketing). (TWI)