Kraj

Dr Irena Eris wprowadza zmiany w strukturach marketingu i PR

Z początkiem sierpnia br. nastąpią zmiany w dziale PR, pionie marek ekonomicznych i pionie marek premium Laboratorium Kosmetycznego "Dr Irena...

Z początkiem sierpnia br. nastąpią zmiany w dziale PR, pionie marek ekonomicznych i pionie marek premium Laboratorium Kosmetycznego “Dr Irena Eris”.

Anna Polska awansuje na stanowisko marketing managera. Do tej pory kierowała marką Dr Irena Eris, a teraz przejmuje zarządzanie marką Lirene. Kierownictwo nad marką Dr Irena Eris przejmuje brand manager Kaja Kosowska.

Marką Pharmaceris od sierpnia będzie kierować Monika Borys. Do zespołu Pharmaceris przechodzi również Diana Wasilewska. Opiekę nad PR produktowym marek Dr Irena Eris i Pharmaceris obejmie Monika Borkowska, która dotychczas odpowiadała wyłącznie za PR Pharmaceris. Joanna Łodygowska, która do tej pory odpowiadała za PR marki Dr Irena Eris, będzie odpowiadać za PR firmowy. (TWI)