M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CBS Outdoor odnotował globalny spadek o 27 proc.

Serwis Dzienny | 11 sierpnia 2009, 06:45

Przychody firmy reklamy zewnętrznej CBS Outdoor na świecie spadły w II kwartale br. o 27 proc. w stosunku do analogicznego...

Przychody firmy reklamy zewnętrznej CBS Outdoor na świecie spadły w II kwartale br. o 27 proc. w stosunku do analogicznego okresu ub.r. Wyniosły one 434,1 mln dol.

Przedstawiciele CBS podkreślają, że jest to spowodowane trudną sytuacją na rynku reklamowym na świecie. Kolejnym powodem spadających przychodów jest ich zdaniem umocnienie się kursu dolara wobec innych walut.

Na wyniki spółki może mieć również wpływ kontrakt na obsługę reklamową londyńskiego metra. Szacowany na 1,5 mld funtów kontrakt został zawarty w maju 2006 r. i obejmuje: 275 stacji, 33 tys. plakatów oraz 88 tys. paneli w wagonach metra. Umowa zaczęła być realizowana w sierpniu 2006 r. i ma obowiązywać przez 8,5 roku.

CBS zanotował też spadek przychodów w Ameryce Północnej. Wpływy ze sprzedaży spadły tam w II kwartale br. o 22 proc. w stosunku do tego samego okresu ub.r. Osiągnęły poziom 278,1 mln dol., na co zdaniem CBS wpływ ma przede wszystkim zła sytuacja gospodarcza na tamtym rynku. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: