M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tribal DDB i Kino Świat twórcami kampanii internetowej filmu "Miłość na wybiegu"

Serwis Dzienny | 19 sierpnia 2009, 06:45

Rozpoczęła się internetowa kampania promocyjna polskiej komedii romantycznej "Miłość na wybiegu". Na stronie www.miloscnawybiegu.pl oprócz możliwości obejrzenia reklamy filmu i...

Rozpoczęła się internetowa kampania promocyjna polskiej komedii romantycznej "Miłość na wybiegu". Na stronie www.miloscnawybiegu.pl oprócz możliwości obejrzenia reklamy filmu i teledysku oraz zapoznania się z sylwetkami bohaterów i galeriami zdjęć można obejrzeć dwa wirusowe filmy wideo nakręcone specjalnie na potrzeby kampanii. Główni bohaterowie filmu, aktorzy Tomasz Karolak i Marcin Dorociński, zachęcają młode dziewczyny do udziału w konkursie - castingu. Obaj aktorzy rywalizują ze sobą o liczbę zrekrutowanych "modelek". Wystarczy, aby osoba zainteresowana zabawą dodała w portalu swoje zdjęcie i podała adres e-mail, a jeden z aktorów osobiście zaprosi ją do wzięciu udziału w castingu. Konkurs rozgrywa się w serwisie społecznościowym Fotka.pl. Filmy wirusowe nakręcone zostały przez producenta filmu - Kino Świat. Autorem konkursu oraz twórcą serwisu internetowego filmu jest agencja interaktywna Tribal DDB.

Działania online dodatkowo obejmują kampanię SEM, stronę na Facebooku z dedykowanym filmowi quizem, a także odliczanie dni do premiery na antenie radia Open.FM. Film "Miłość na wybiegu" pojawi się na ekranach kin w całej Polsce 21 sierpnia br. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,