Kraj

Suzuki będzie kontynuować projekty teatralne

Suzuki Motor Poland rusza z kolejnym projektem marketingowym w ramach mecenatu artystycznego nad polskim teatrem. Tym razem marketer wspólnie z...

Suzuki Motor Poland rusza z kolejnym projektem marketingowym w ramach mecenatu artystycznego nad polskim teatrem. Tym razem marketer wspólnie z teatrem Bajka będzie patronował realizacji sztuki “Hipnoza” w reżyserii Wojciecha Malajkata. Premiera “Hipnozy” odbędzie się 11 września br. W ciągu dwóch lat planowanych jest ok. 100 przedstawień. To kolejny po “Kobietach w czerni” projekt teatralny, w który inwestuje koncern.

Według przedstawicieli Suzuki Motor Poland mecenat nad “Hipnozą” to m.in. ciekawa forma zaistnienia w mediach i budowania swojego wizerunku jako firmy wspierającej promocję polskiej kultury. Firma chce zainteresować sztuką właścicieli salonów dilerskich, proponując im udział w projekcie. W ten sposób Suzuki chce dać możliwość wyróżnienia się na lokalnym rynku. Tournee teatru po Polsce umożliwi im zaproszenie stałych i potencjalnych klientów na wieczór w teatrze oraz zaistnienie w swoim środowisku w roli mecenasa kultury. Wszelkimi działaniami promocyjnymi tego projektu zajmie się teatr Bajka. (JD)