Kraj

BSS Consultants pracuje dla Betfair

Agencja BSS Consultants rozpoczyna działania komunikacyjne dla firmy Betfair z branży gier i zakładów internetowych. Zadaniem agencji będzie opracowanie kompleksowej...

Agencja BSS Consultants rozpoczyna działania komunikacyjne dla firmy Betfair z branży gier i zakładów internetowych.

Zadaniem agencji będzie opracowanie kompleksowej strategii public relations, która obejmie kreowanie wizerunku Betfair jako firmy oferującej atrakcyjną i innowacyjną formułę zakładów internetowych zapewniającej jednocześnie najwyższy poziom bezpieczeństwa i przejrzystości gry.

BSS Consultants skupi się na prowadzeniu działań z zakresu media relations, a w późniejszym czasie dodatkowo na doradztwie w zakresie sponsoringu.

Firma Betfair powstała w 1999 r. Na polskim rynku działa od 2005 r. Do tej pory Betfair nie korzystał z usług agencji public relations.

– Mając na uwadze wagę przejrzystej i spójnej komunikacji w budowaniu pozycji firmy z branży usług bukmacherskich, zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z agencją. Zależy nam na tym, aby oferowane przez Betfair giełda zakładów sportowych, poker i kasyno były postrzegane jako atrakcyjna i bezpieczna rozrywka. Jako firma, która stawia na transparentność działań, chcemy, aby nasza komunikacja była prowadzona w sposób spójny, konsekwentny i profesjonalny. Wierzę, że systematyczne działania public relations pozwolą nam umocnić wizerunek Betfair i naszą pozycję na rynku – powiedział Marek Boczkowski, marketing manager Betfair Polska.

Kontrakt został podpisany na pół roku z możliwością przedłużenia. Za działania na rzecz firmy Betfair z ramienia BSS Consultants odpowiedzialna będzie Magdalena Stoińska, key account manager. (BG)