Kraj

Niemiecka gwiazda reklamuje kosmetyki Nivea

Nivea Polska rozpoczęła kampanię reklamową najnowszej linii kosmetyków do stylizacji włosów Nivea Volume Sensation. Przy realizacji tej kampanii koncern po...

Nivea Polska rozpoczęła kampanię reklamową najnowszej linii kosmetyków do stylizacji włosów Nivea Volume Sensation. Przy realizacji tej kampanii koncern po raz pierwszy nawiązał współpracę z nową gwiazdą muzyki Oceaną. Jej piosenka “Pussycat on a leash” została wykorzystana w spocie reklamowym kosmetyków.

W ocenie marketera ze względu na swój dynamizm, zmysłowość i kobiecość Oceana bardzo dobrze pasuje do produktu, jaki jest reklamowany. Oceana została zaproszona do udziału w festiwalu w Sopocie. 22 sierpnia na deskach Opery Leśnej będzie można usłyszeć m.in. jej debiutancki singiel “Cry Cry”, który został zakwalifikowany do koncertu finałowego.

Kampania reklamowa promująca nową linię została adaptowana przez agencję kreatywną DraftFCB + Ad Fabrika, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediaedge:cia. Działania reklamowe obejmują największe stacje telewizyjne oraz modowo-urodowe magazyny. W kinach sieci NAM spot będzie poprzedzał seanse kobiecych tytułów, m.in. “Miłości na wybiegu” czy “Mojej wielkiej greckiej wycieczki”. Celem kampanii jest zbudowanie świadomości całej linii ze szczególnym naciskiem na jej filarowe produkty – szampon i lakier do włosów. Wartość budżetu reklamowego nie została podana.

Według marketera kosmetyczna nowość otwiera zupełnie nowy rozdział w segmencie produktów dodających objętości włosom, do tej pory przeznaczonych wyłącznie do włosów cienkich i delikatnych. W składzie produktu wykorzystano system Style Infusion pozwalający na stworzenie odpowiednich fryzur na każdym typie włosów. W skład linii wchodzi 7 wariantów produktów, m.in.: szampony, odżywka w piance, balsam bez spłukiwania, lakier do włosów, pianka do włosów. Sugerowana cena produktów waha się od kilku do kilkunastu złotych. (JD)