Zagranica

Według Deloittes i YouGov reklama w TV ciągle na topie

Podczas Edinburgh International TV Festival ogłoszono wyniki nowego badania na temat reklamy. Raport przygotowały firmy doradcza Deloittes i badająca rynek...

Podczas Edinburgh International TV Festival ogłoszono wyniki nowego badania na temat reklamy. Raport przygotowały firmy doradcza Deloittes i badająca rynek internetu YouGov. Najważniejszy wniosek płynący z badania jest taki, że wciąż najskuteczniejsza jest reklama telewizyjna. W badaniu przepytano 2,1 tys. respondentów. Mieli oni wskazać trzy najskuteczniejsze media. TV uzyskała 64 proc. Na drugiej pozycji znalazły się gazety z wynikiem 30 proc. Kolejne miejsca zajęły: magazyny, radio i reklama zewnętrzna. Blisko 44 proc. respondentów przyznało, że po obejrzeniu reklamy w telewizji szukało reklamowanego produktu w internecie. Około 31 proc. kupiło taki produkt w tradycyjnym sklepie, a 21 proc. online. (“WARC”)