Kraj

Rusza OneStep, spółka Klaudiusza Frydrycha; podpisano umowy z dużymi wydawcami

OneStep, spółka założona przez Klaudiusza Frydrycha, byłego dyr. zarządzającego Brokera FM (o jej utworzeniu pisaliśmy w DS "MMP" z 11...

OneStep, spółka założona przez Klaudiusza Frydrycha, byłego dyr. zarządzającego Brokera FM (o jej utworzeniu pisaliśmy w DS “MMP” z 11 grudnia ub.r.), rozpoczyna działalność. Będzie specjalizować się w tzw. systemie kupowania impulsowego, umożliwiając zakup wybranych produktów, których recenzje bądź opisy zamieszczane są w prasie.

Mechanizm polega na tym, iż przykładowo czytelnik magazynu, w którym zobaczy np. książkę, będzie mógł wysłać SMS-em pod wskazany numer telefonu kod produktu, którym jest zainteresowany. Następnie dostanie informacje o jego cenie, po czym musi potwierdzić zamówienie i podać dane adresowe. OneStep dostarczy wybrany produkt pod wskazane miejsce.

Usługa OneStep obejmować będzie: książki, płyty CD, filmy DVD i kosmetyki, które są przedmiotem recenzji i reklam produktowych. Przy każdym z nich publikowane będą mikroogłoszenia z numerami kodów i numerem, na który trzeba wysłać zamówienie. W tym celu spółka podpisała umowy o współpracy z wybranymi wydawnictwami, m.in. z: Edipresse Polska, G+J Polska, Axel Springer Polska, Agorą, Burdą, Point Group.

Na początek września zaplanowano kampanię promującą nową metodę kupowania oferowaną przez OneStep. Pojawi się ona we wszystkich tytułach, z którymi spółka nawiązała współpracę.

Jednym z udziałowców OneStep jest fundusz inwestycyjny, nazwy którego Klaudiusz Frydrych, prezes spółki, nie zdradza. Funkcję wiceprezesa firmy pełni Sylwia Wilkos będąca równocześnie prezesem studia produkcyjnego Scorpio Studio (producent programów w TVN), w którym Frydrych ma udziały. (BG)