Kraj

Puma i Intersport zachęcają do powrotu do szkoły

Puma ruszyła z akcją promocyjną związaną ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego. Projekt prowadzony jest we współpracy z siecią sklepów...

Puma ruszyła z akcją promocyjną związaną ze zbliżającym się początkiem roku szkolnego. Projekt prowadzony jest we współpracy z siecią sklepów Intersport. W ramach akcji, kupując w sieci wybrane, promocyjne obuwie marki Puma, można dostać worek na obuwie w prezencie, a przy zakupie promocyjnych plecaków – piórnik. Produkty objęte promocją występują w różnych wariantach kolorystycznych – zarówno dla chłopców, jak i dziewcząt.

Szkolna akcja promowana jest w młodzieżowych portalach, takich jak: Poszkole.pl, Nastolatek.pl, O2.pl, w ramach sieci ARBOkids (Animetv.pl, Baje.pl, Dziecionline.pl, Fashionstyle.pl, Giercownia.pl, Githit.pl, Grajka.pl, Grana.pl, Gry.pl, Kreskoweczki.pl, Kreskowka.pl, Kreskowki.tv, Mojegry.pl, Pobudzie.pl, Stosgier.pl, Szkola.net, Tugram.pl, Zagrasz.pl, Zgrywa.pl, Zyraffa.pl). Koncepcja kampanii została przygotowywana przez firmę Puma Polska, kreację przygotowało studio graficzne 44 Media. Za mediaplan kampanii odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. (JD)