Kraj

Onet chce być mocny reklamowo w projektach specjalnych

Grupa Onet.pl w ciągu najbliższych kilku miesięcy ma stworzyć struktury sprzedażowe oraz ofertę reklamową dla projektów specjalnych. Tym samym spółka...

Grupa Onet.pl w ciągu najbliższych kilku miesięcy ma stworzyć struktury sprzedażowe oraz ofertę reklamową dla projektów specjalnych. Tym samym spółka chce zwiększyć udział tych akcji w swoich przychodach. Według szacunków portalu udział niestandardowych projektów reklamowych w ogólnych wydatkach na reklamę dla całego rynku wynosi ok. 15 proc. i stale rośnie. Równocześnie spółka chce wzmocnić kontakt z klientami bezpośrednimi oraz poprawić pozycję w regionach.

Przypomnijmy, że realizacją nowej strategii reklamowej Grupy Onet.pl ma się zająć Justyna Duszyńska, która jako dyrektor działu sprzedaży specjalnej będzie miała za zadanie skompletować zespół dedykowany tego typu projektom (Premium Ad) dla grup serwisów i wortali Onetu. Oprócz działu sprzedaży specjalnej Duszyńska odpowiadać będzie za dział sprzedaży do klientów kluczowych oraz dział sprzedaży regionalnej (informowaliśmy o tym w DS “MMP” z 13 sierpnia br.).

Oferta biura reklamy Onetu ma być pogrupowana w ośmiu tzw. węzłach tematycznych, m.in.: lifestyle, motoryzacja, technologie, biznes i finanse, sport, turystyka. Biuro Onetu ma realizować wszystkie aspekty projektów, także w obrębie innych mediów Grupy ITI. Wszystkie projekty specjalne wyceniane będą indywidualnie. (JD)