M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

TVP2 rusza z promocją jesiennej ramówki

Serwis Dzienny | 24 sierpnia 2009, 06:45

Rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem "Najlepsze seriale jesienią w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została kolejna seria...

Rusza pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem "Najlepsze seriale jesienią w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została kolejna seria hitowego serialu TVP2 "Czas honoru". Kampania tej produkcji obejmuje: nośniki zewnętrzne - frontlighty i siatki wielkoformatowe, prasę ("Film", "Tele Tydzień", "Tele Świat"), radio (RMF FM, Radio Zet, Trójka), spoty kinowe w sieci Cinema City. Towarzyszy jej autopromocja na antenie TVP2. Kreacja prezentuje bohaterów serialu: Jana Wieczorkowskiego, Jakuba Wesołowskiego, Macieja Zakościelnego, Antoniego Pawlickiego oraz Michała Kowalczyka.

Działania promocyjne zostały zaplanowane do końca września. Kreację przygotowało Biuro Marketingu i Promocji TVP. Media zaplanował dom mediowy Maxus.

Nowe odcinki "Czasu honoru" będzie można oglądać od 13 września w niedziele o godz. 21. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,