M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Vodafone przesuwa globalny budżet kreatywny z BBH do Santo

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2009, 06:45

Operator telekomunikacyjny Vodafone przesunął globalny budżet kreatywny z agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty do niewielkiej agencji reklamowej Santo z Argentyny....

Operator telekomunikacyjny Vodafone przesunął globalny budżet kreatywny z agencji reklamowej Bartle Bogle Hegarty do niewielkiej agencji reklamowej Santo z Argentyny.

Santo jest firmą, w której głównym udziałowcem jest holding komunikacyjny WPP Group. Ostatnio agencja otworzyła biuro w Londynie. Obsługuje m.in. markę Lux z portfolio Unilevera oraz realizuje projekty dla Coca-Coli związane ze zbliżającym się mundialem 2010 r., który odbędzie się w RPA. ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,